Sunday, February 27, 2011

MISS LILY SHOP :)



Kali nie aku nak share ngan kamu dulu aku suka sangat  menjenguk on9 shop terutamanya dari  misslily shop dulu aku buka facebook dy sahaja.. baru aku tahu baru2 nie misslily nie ada blog..blog misslily nie bolehlah korang follow kat misslily shop tekan jak link sini k.. kalau yang suka kat fesyen terkini tapi malas mahu servay di pasaran.. misslily menawarkan harga yang berpatutan dan penghantaran RM5 iaitu poslaju ke seluruh Malaysia kadang2 missliliy akan buat promosi free postage atau posatge RM2 shj.. wah.. bestkan.. kalau korang berminat tapi malas mahu jenguk blog.. bolehlah like di page misslily page dan mendapatkan beg dress blouse tshirt kameja skirt yang sangat2 santek dan fesyen terkini.. jum shopping di misslily shop kerana misslily shop memberikan khidmat yang terbaik dan sebuah perniagaan yang berdaftar :) aku pernah beli dekat misslily blouse sekali kerana aku sangat2 suka blouse dan misslily banyak menawarkan blouse yang boleh menjulingkan mata kamu semua.. baju2 misslily shop xlebih dari RM50... dan sangat sesuai dengan fesyen muslimah terkini... :) jom tengok antara blouse misslily yang menarik dan sangat gojez :)

Nie la blouse yg aku beli dr misslily shop
dgn harga RM35 shj :)

santek santek kan blouse misslily..
kalau suda jatuh cinta tu lawatla misslily page at
misslily shop dan dapatkan lagi pelbagai jenis
dress tshirt beg blouse skirt cardi yg gojez gojez :)

 kalau kamu membeli dgn misslily shop akan bagi
kamu  kad seperti ini yang sgt comel :)
 Ini yang lama (aku ada)
Nie yg Baru (belum Ada)

1 comment:

  1. misslily nie pndai buat promosi.. sebab tue ramai orang jatuh cinta dengan blogshop dia... barang pun not bad cantik..I LIKE

    ReplyDelete