Saturday, February 12, 2011

Demam :(

yeah.. aku sudah 3hari demam.. mula2 sakit tekak jak lama2 satu hari terlentang di atas katil (sambil maen fb d hf) hehhehe.. panas badan + pening + selsema + batuk + sakit tekak + sakit badan dan yangpaling teruk kulit aku terkupas panas pedih dan lebam merah2 owh pipi aku.. tambah chubby.. uish tarak suka owh.. urm.. tidak pernah lagi kulit terkupas.. alergik pun ndak jugak aku nie.. aku bukan pakai makeup pun.. celak jak lah.. pencuci muka pun yang besa aku pakai lah mary kay cleanser 2.. setelah berjumpa doktor kat area putatan Klinik Dr.Daniel Fong.. nama cina an.. tapi aku kena cek oleh doktor india... patner dy la kot.. dy pun taktaw kenapa kulit aku.. bapa aku terpaksa lah membayar RM52 tuk ubat ubatan aku yang ada 6 jenis mahu ditelan hari2... doakan aku cepat sembuh yah.. amin... :)



1 comment: