Wednesday, February 2, 2011

Jalan-Jalan Part4 _ 1 februari 2011 :)

harini aku jalan lagi.. yeah.. hahaha.. memang aku sgt suka menemani kgkawan aku shopping.. nie bkn kawan la tapi kazen ku yang gendut tp somell (tolong harap dy xbaca) sudah bertahun aku xjumpa dy.. lepas spm dulu.. tapi kami macam selalu jumpa.. rapat gila.. ketawa2 lagi.. hehehe.. macam besa dy minta teman aku ubah sikit penampilan dy.. lagipun dy ada dinner kira tuk perpisahan budak2 matrik nie.. dy ambek kos hayat di matrik selama 2tahun.. insyallah kami akan masuk universiti sama2 bulan september nie.. amin.. (bg amin tau) stlh bapa dy nie spend kami mamam.. kami pun jalan2 lagi pegi cari dress dy.. last2 jumpa jgk kaler hijau.. then p beli shawl warni warni kaler hijaukuning something tuk bagi match ngan dress dy.. hehehe.. mahu tahu dy suda mula suka pakai shawl.. sepa ajar? sy yg ajar.. (bangga la tu) hehhee :) sejujurnya aku btl2 tgh teda duit skrg nie.. so, c azwa bebaik hati spend makan,so aku nie pun teda beli2 apa2..sedih :( apapun, tetap best.. pastu,kami ada sggah rumah dy makan then dy sleep kat rumah aku satu malam.. apalagi macam2 la di buat.. sgt best.. thnx my kuxie ~ Azwa :)

taksuka.. dy putih :D
 so.. what.. lol ~
 syg my kuxie..

No comments:

Post a Comment