Monday, January 3, 2011

Simple Makeup 2 Look Natural & Fresh!

Pertama sekali mestilah cuci muka kan guna cleanser..hee..penting taw cuci muka nie bg menjaga kebersihan muka dr habuk2 n kuman2 terutama kalau yg kaki jln tue..hee..(pdhl sdre pn pmls cuci muka) Btw,thnx tuk my kakak bab bg cleanser nie..bab adik dy nie ndak suka cuci muka(nie pn naseb kena bg free)syukur ada kakrani law ndak smpe skrg aku xreti cuci muka bab malas maw pegi servay pencuci muka apa yg ngam dgn aku.. nie la 1st pencuci muka aku pakai sejak tahun lepas..

Yg kedua..pas cuci muka tue law maw berjalan kena la add makeup kat muka biar nampak natural n fresh sket..law langsung teda bdak ka lips balm ka..nmpak pucat jak muka tue..2 benda nie my mom yg spend,baru juga beli masa raya tahun lepas,sblm nie tidak pena pn ada benda gini nie(honestly aku teda prltn makeup bab mls maw servay n beli)hahahaah dua nie jer harta makeup aku..nie dua beli kat watson..bedak Garnier n Lip Ice..aku beli bab terpengaruh dgn iklan kat tb n mjlh yg lisa surihani jg model nya tue..hee..suka sgt dgn lip ice nie,mula2 letak teda kaler then btukar jd soft pink n kelebihan lip ice nie dy jaga bibir kita spy x terkupas.. cute..bedak garnier nie nmpk kn masi full, actually aku xpakai sgt,ndak suka..huu..aku pakai bedak powder silky girl kaler biru jak yg tuk budak2 tue.. selesa lagi...heeee.. :)

Ha!nie benda paling penting sekali law aku maw jalan...pas pakai kunteks len kenala pakai celak sket..tebal pn boly..hee..brula mata menyerlah..nie mata nmpk kuyu jak law xpakai..benda nie mmg pntg kan..tp aku just borrow mak aku punya bab teda duit beli sendiri,nie mak aku punyala.. ahahahha..save bajet aku..aku suka jenis ini,law yg pencil taw liquid tu ndak pandai aku pakai..hee..

p/s:maw ada celak sendiri..hee :)

No comments:

Post a Comment