Sunday, January 2, 2011

Kaca Mata VS Contact Lenses

Mula2 aku nak gtaw pd yg kurg knl aku..aku nie budak pakai kaca mata sejak tgktn1 lg..maybe tlampau kuat bljr kot msa upsr..ahakz..pdhl tgk tb dkat sgt..tu la puncanya kot.. hah..aku dah 3kali wat speak mata nie..speak 1st tu zaman bdak2 hello kitty pink kaler..kuno nie..then ke2 maw style kn jd bli yg teda bingkai,stlh setaun dua kali pecah kaca dy,pam2 la sensitp tol law speak teda bgkai nie(pdhl slh sdre,cuai!)..aku fedup aku buat yg baru separuh bgkai poke2 nak smart macho sket la kunun..pecah jgkla bbrp kali..skg ntah di mna uda speak tue..guna yg 2nd speak skg ni..tp tup2 akbt btumbuk dgn ank buah ku kiki,dy geram sgt kot knp makcik dy nie ada 4 mata,dy p tarik speak aku,jatuh then pecah..andu... skg aku takde speak..ahahha..buta la nie..aku pake kuntek lens law bjln ja tp kat umah 24seven dgn speak..kunteks2 lens aku semua dah tmt tmpo yg big eyes,grey,& pure kaler..so aku mg'order jimat bajet pya kunteks,memandgkn anggur2 yg aku tanam belum mghasilkan buah n duit,aku tempa dgn adik ipar kaka ku,edaya kunteks lens big eyes+grey kaler utk setaun..hee..jimat,lama guna!hee :D

p/s:jaga mata kamu btl2,nikmat Allah tue..

No comments:

Post a Comment