Thursday, December 30, 2010

Kenangan Sepanjang 2010 (sept-dis)

Nie Lah salah satu kenangan terindah aku tahun 2010..actually aku bru sampai kat KL dgn family... n family dr Indonesia.. Beraya d sana...excited gile.. dpt g KL dpt jmpa family dr Indonesia lagi... mmg best sgt2 la... :)

Rindu tol kat insyirah nie..berkurun ndak jmpa..so pg KL msa shopping sakan slama 3ari berturut kat TS nie sempat gak jmpa dy... :) 



Tu la makcik aku dr indon kmi pgl tante deni,kaka kpd mama.. yg dpn nie ank dy syira... ada lg dua ank dy laki tp tak termasuk pla..wuwu..pakcik aku pn ada (laki kpd tante aku).. :) best sgt!

 Nie plak malam last aku kat KL...mkn la kat kpg Baru..sedap sgt lah...saja ja ambek gmbr nie nak show kat korg pemandgn twin tower yg sgt santek tu...krdt la tuk keta kat sblh nie..ahhah :)

 Walaupun aku tidak merasa beraya d sabah dgn kgkwn semai yg sakan beraya..tp dgn kgkwn badin prau eko dpt jg...alhamdulillah..walaupun satu buah rumah jak..tp mang best sgt2.. thnx 2 dyg n family...soto mak dy wat sedap sgt(aku tapau nie)hahahah :D

SEPTEMBER 2010

Nie pn terindah gak taw...pemandgn n gmbr yg smart la..lama dh aku nak sgt2 g pantai dpt gak aku g pantai yg sgt santek..tak mandi la,mak bpa aku ajak p jogging jam 6a.m... yg kat sblh aku tu adik angkat ksygn aku fatin syahirah.. :)


Aku nie bknla selalu pakai bju pengawas cem wana taek cicak nie...tp smart apa..hee.. nie pn bab ada jamuan tuk pengawas..n besuknya last day sekolah.. kngn la dgn bju sekolah yg aku takkan pakai lg pasni 4sure...b4 aku ambek tue stpm.. Yer,sy bdak lpasan tgktn6 prau2 ekonomi SMK Badin Tuaran.. :)

NOVEMBER 2010

 Alahai..nie masa kat taman pertanian tenom sabah tmpt bpa aku urus la (promote sket)ada pesta taman masa nie,jrg2 aku mahu pegi cni taw,tp memandgkn bffku dtg,ak pn dtg pdhl dlm mgu stpm masi...nie picca trip mcm kat dunia fairytale jap..mmg best sgt la bergambar dgn my bff nie..nama dy Azimah Iffah,kwn sejak skul rendah lg.. byk lg kami bergambar.. tp nie yg terbaik n terlawa n tersmart nah segalanya yg terbaikla.. :)

Masa nie aku 1st tyme tgk 3D, bkn harry potter k..tp narnia..ahahahah..nie kwn aku slalu ajak jln n tgk wyg n shopping..nama dy nurul atirah..3D tuk narnia nie bg aku xbrpala..udala teda subtitle igt aku owg putih ka? rm13 lae tue..andu.. ahahaha..ktara bh kdkt..kehkeh..actually tuk taun nie bkn narnia last wyg aku tgk..tp aku masi dara dgn insan yg plg aku syg..opss..msti pkr len2 kan..alalala.. my mom bh.. :)

DISEMBER 2010


P/S..
Semoga tahun 2011 akan membawa kebahagian n kegembiraan dlm hidupku..
amin.. semoga aku dpt msuk UMS ;)

No comments:

Post a Comment