Thursday, December 30, 2010

INISAYATENTANGSAYADIRISAYA :)




Assalamualaikum...w.b.t...
Biar aku perkenalkan lah dulu diri aku ya..
Nama aku Nur Anyshah Bt Ismail..
Panggil jak aku Nysha..tp nak glamor tmbh la silent C "Nyscha"... 
Umur aku pada 9 Mei 2010 ialah  19 tahun..
Jadi automatik kamu tau tarikh aku born n umur aku 2011 kan..
Aku suka semua kaler..tp plg suka biru la..
Taurus nie aku tgk kat 711 kata suka minum orange juice btl la tue..
Bandung pn feberet aku bla mkn kat kdai..law kat umah teh o jak..
Law mknn tue...antaranya mskn mama ofkos..laksa penang n sup tulang..
Law kat rumah mee maggie kot..ahakz...
Aku bangsa mix2 la..(maw jg bh)actually brunei la d ic dr bpa kan..
tp nenek aku blah bpa iban,datuk yg brunei...
mak pla Indonesian,jawa la datuk aku,oleh sebab penjajah Belanda
dtg menjajah Indonesia syukur nenek jmpa datuk aku,nenek aku asli belanda...
Aku nie mempunyai hobi suka mengumpul n mngikut musim..ahahhha
Cita2 masa kecik2 nak jadi doktor..kawen dgn bisnessman la kunun..
tp dah aku ndak pandai sains..so aku nak jadi cikgu...
trengen jg maw jd pelakonka pengacara tv ka..(perasan jak)
dpt laki doktor pun oklah...ceh...heee..
Eh,maw jgk bh tau status aku..okla,aku singlemingle... 
Aku sgt minat sgt suka sgt sgt(nah brabis) AliffAziz...
Oklah tue jak la...next tyme aku bg knl lagi dre aku...
thnx bab sudi membaca n berkenalan =) 
                                     NysCha Kar'EL

No comments:

Post a Comment