Friday, May 6, 2011

6MEI ~ ANNIVERSARY 27TAHUN MAMA & BAPA DI GAYANG

Harini dari pagi hingga petang mama bapaku berDating.. yelah anniversarry ke 27tahun durang kan... mama aku dapat hadiah cincin EMAS wooo... kaka aku pulak pegi Sarawak hari nie.. aku yg tgh syiok baring2 di ruang tamu,ditelefon oleh bapa suru aku sama adik aku bersiap mahu kena ajak sambut dgn  makan seafood di Gayang... ala xsampai 10minit pun dari rumah kami.. kes ngada2 adik aku & aku bersiap la pakai baju lawa2.. ahhaha.. pdhl pegi makan jak pun.. et et.. sambut anniversary mama & bapa siap ada kek chess yg sgt comel lagi... sampai jak gayang kiki yang excited sama hidupan laut nie... masa tiup kek pun dy ingat tu kek birthday dy.. ahahhaha.. papun happy la.. dpt mkn sedap2.. ketam,kerang,sotong,sup crab corn & kek chess... opkos ada nasi & puding... nah kaw.. kaw.. perut aku penuh yawww... Alhamdulillah.. apapun aku doakan semoga mama & bapa aku kekal hingga ke akhir hayat & bersama semula di akhirat kelak.. aminn... :)



 



  
:: I LOVE MY FAMILY ::

No comments:

Post a Comment